niedziela, 3 listopada 2013

Cieszcie się!

Radujcie się wszem i wobec, bo... Będę wam pisać opowiadanie. Haha! A teraz klękać na kolana i pisać w komentarzach jaka ja dobroduszna i wspaniała !!! :D

A teraz trochę ode mnie: Jutro poniedziałek - ok, da się przetrwać. Najgorsze jest to, że w tym tygodniu codziennie mamy jakiś sprawdzian lub kartkówkę. A na dodatek jeszcze ja z Sonią musimy zrobić na czwartek projekt na WF... Anoreksja, bulimia i otyłość - taki temat. I trzeba się przyłożyć powiem wam...! Dwie dziewczyny z naszej klasy miały robić i dostały 2 pkt na 20! choć zajęło im to z 5-10 minut... Ech, życzcie nam szczęścia.
Wiecie co... Strasznie polubiłam jednego gościa z naszej klasy... Niby go jakoś szczególnie nie znam - w końcu mam nową klasę... Ale... On jest taki fajny. I ma koszule w kratę. Mrrr :D Nie no, to nie miłość, przecież jeszcze go dobrze nie poznałam. To będzie mój dobry przyjaciel. Przyjaźń damsko-męska.. Tego się trzymajmy xD na razie nie zdradzę imienia, bo boję się, że to przeczyta ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz