sobota, 12 października 2013

Bru prześladuje mnie cały dzisiejszy dzień xD

Siemka ^^ Nie wiem jak to możliwe, że już się kończy sobota ;c Ale dzisiejszy dzień był naprawdę spoko ;3 Właśnie wracam ze sklepu i stwierdzam, że Bru prześladuje mnie cały dzisiejszy dzień xD




1. Jego piosenka 'Treasure' leciała na tańcach.
Więc ja, jak to ja zaczęłam piszczeć i uśmiechać się sama do siebie, próbując jak najlepiej zatańczyć freestyle (bo to były zajęcia z freestylu)! 




2. Po powrocie do domu w radiu leciało 'Marry you'.
Także zaczęłam się drzeć na cały dom i to śpiewać xDD



3. W sklepie pojawiły się LOOH ('Locked out of Heaven')
Gdy tylko weszliśmy do sklepu usłyszałam moje kochane LOOH. No więc łatwo zgadnąć, że bardzo się ucieszyłam. Od razu się uśmiechnęłam i chciało mi się śmiać - tak jakoś po prostu. Biedni ludzie, pewnie pomyśleli "co to za wariatka" :3

Nie wiem jak to jest możliwe, że gdy tylko go usłyszę dzieje się... TO :D

Może to głupie, ale ja na to nic nie poradzę - gość jest kochany, cudowny, wspaniały, idealny wręcz ♥ Więc jeśli masz mi go hejtować, to lepiej uważaj, bo WIEM GDZIE MIESZKASZ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz