poniedziałek, 14 października 2013

Otrzęsiny

siema ;3 mam taki pomysł - dla tych co nie są Hooliganami i nie widzą potrzeby czytania o tych moich marzeniach polskiej Hooliganki (mam nadzieję, że jednak większość chce :D) postanowiłam zrobić coś takiego:
od teraz rzeczy związane z Brunzem będą pisane kursywą i pogrubione.

przypominam, że dziś premiera teledysku 'Gorilla' !!! Wg czasu w USA będzie zamieszczony około 15, no czyli u nas chyba z 21 .. Także musimy jeszcze trochę poczekać ;/

No ale dobra, nawiążmy do tematu tytułu :3 Dziś mieliśmy 'otrzęsiny' w naszym gimnazjum, więc było po prostu świetnie xD po pierwsze: bo dużo się działo i po drugie: bo nie było lekcji :d
wszyscy przychodzili na 10, no oprócz przewodniczących i v-ce przewodniczących klas (czyli JA). my musieliśmy przyjść na 9, no ale nie żałuję. był koncert, czyli uczniowie grali na instrumentach specjalnie dla nauczycieli. nie mogło się obejść bez mojej kochanej gitary xdd była i klasyczna, i elektryczna, więc się JARAM, bo to ja ♥ był też fortepian, który również uwielbiam... szybkość poruszania palcami na tym instrumencie jest dobijająca xD hehehe, ale i tak się nauczę na nim grać - zobaczycie!
no, a potem były konkurencje, zabawy - pomalowali mi twarz na KOTA xD innych malowali na Hitlera, więc się cieszę, że ja byłam kotem :3

O co chodziło w naszym otrzęsinach? były konkurencje, jak już wspomniałam. za każdą konkurencje dostawało się punkty i na końcu było ogłoszenie zwycięzców.
no więc siedzimy sobie na hallu i czekamy na wyniki. 3 miejsce zajęła klasa mojej przyjaciółki, no to się cieszyłam.
teraz z nadzieją czekałam na drugie miejsce i.... to nie byliśmy my ! xd
no to myślę - OK, nie dostaniemy nagród, nie wygramy :D no bo sorry, nie mieliśmy wszędzie maksymalnej ilości, nie oceniajcie nas źlee!! ;c
no i nagle - 1 miejsce, że my... no to ja: WHAT? no to inni: WHAT? :D wygraliśmy, nie wiem jak to możliwe, ale WYGRALIŚMY!!! hahah ;3 ogarniacie to, że dostaliśmy KITKATY... BIBUŁĘ (rozumiecie? cała torba bibuły!!), pisaki, pinezki i.... coś tam pewnie jeszcze?
hueheuehuehe, jesteśmy najlepsi ♥

Wpisy z Brunem wpisami, ale zdjęcie jest dla każdego ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz