poniedziałek, 21 października 2013

Hej. Wczoraj postu nie było, przepraszam. Ale postaram się wszystko nadrobić w tym poście :)

Niedawno pisałam, że jest sobota, a tu co? poniedziałek -.- ale szliśmy na 8.55, bo nam odwołali WDŻ - znowu. w sumie w ciągu tego roku szkolnego mieliśmy tylko trzy lekcje WDŻ-u.
"mało seksownych lekcji" - powiedziała Sonia, po czym tłumaczyła mi IRONIĘ żartu xD
ale dzień minął fajnie, chociaż poniedziałek jest obładowany fajnymi zajęciami dodatkowymi. gotowanie, tańce... Błagam, oby gitara nie była w poniedziałek! ale w sumie i tak MUSZĘ chodzić na jakiś durny dyżur z niemca (ja z moją przyjaciółką) i to dlatego, że miałyśmy niemiecki w podstawówce -.- więc i tak na tym dyżurze niczego nowego się nie nauczymy, tym bardziej, że dyżur jest dla tych co niemca nie ogarniają!!! wiem, ja też tego nie rozumiem.

muszę się pochwalić, że moja przyjaciółka Basia jest mistrzynią flirtu xD chłopacy z naszej dawnej klasy znają takiego Patryka. Baśka się w nim bezgranicznie zakochała :D no dobra, może przeginam, ale możecie o tym poczytać na jej i jej przyjaciółki blogu - opisuje tam bardzo dużo: http://basia-basia-szalone-kumpele.crazylife.pl/

ojej, ogólnie dzień był spoko - i bravo! wytrzymaliśmy ten poniedziałek ♥
teraz trochę o Brunie xD

W klasie mamy gazetkę - Dzień Chłopaka ( już od dawna, ale kit z tym ). No i się jaram, bo nasza wychowawczyni wpadła na pomysł, by zawiesić na gazetce zdjęcia przystojnych chłopaków. Od razu pomyślałam o Brunie :D i jeszcze moja koleżanka też jest jego fanką, no i też wzięła zdjęcia :P tylko, że głupi Emil przekuwa go szpilką przez co chcę go udusić xD jakieś porady co począć? :D

Fakt o Brunzie ♥ Trochę o jego... słabościach, chociaż jest ich tak niewiele xD
podobno nigdy nie był dobry z matematyki i... boi się latać samolotami o.O choć lata nimi dość często, trzeba przyznać. tym bardziej teraz podczas trasy :O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz