sobota, 19 października 2013

Sobota *o*

Hej ☻ Też uważacie, że SOBOTA to cudny dzień? *o* jeszcze dodatkowo miałam tańce. i wymyślaliśmy sami swój układ - to nasze synchro xDD nie no, ale kocham tych moich idiotów ze studia tanecznego ;3 dziś moja kochana Lenka potwierdziła fakt, iż że, przyniesie mi jakąś przyszywkę z Brunzem *o* nie wiem czy już o tym pisałam, ale ona kiedyś też była jego ogromną fanką ♥ do dziś pamiętam nockę u Lenki z okazji jej urodzin i jakiś półgodzinny taniec do piosenek pana Marsa ;D Kocham cię Leno ;**

Ach, no i dzisiaj do naszego studia przyjeżdża gość z Białego Stoku, który będzie prowadzić u nas warsztaty. ma ksywkę Siemek. Ja z Sonką poznałyśmy go na obozie tanecznym - no i po prostu się w nim zakochałyśmy. Perfekcyjnie tańczy locking i popping, do tego zajmuje się akrobatyką i breakiem ♥ i do tego ma nawet moje ukochane kapelusze xD pomińmy fakt, że miał dwadzieścia ileś lat :33 no ale nie mogę iść dziś do niego na warsztaty, bo jadę na spotkanie.. no może nie rodzinne, takie bardziej przyjacielskie - moi znajomi i znajomi moich rodziców ♥ a znając takie spotkanka przed północą nie wrócimy.

No dobrze, co mogę wam jeszcze powiedzieć? Blog mój i Sonii: http://soniojulia.pinger.pl/ - dopiero się rozwija, ale liczę na wejście tam xD

Zapomniałam wam dodawać tych faktów o Brunzie. hm.. zaraz coś ciekawego wybiorę. mam specjalny zeszyt z ciekawostkami, wycinkami i tak dalej ... - tak, wiem, OBSESJA. `

A może to was zaciekawi: Bru lubi chodzić na zakupy i umie gotować *o* - idealny facet xD a jeśli chodzi o jedzenie Mars uwielbia sushi, kurczaka oraz pizzę :)

2 komentarze:

  1. Świetny blog ! 1000 razy lepszy niż tamten i więcej piszesz i te fakty .. aahhh będę odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) może niewiele osób go czyta, ale wiem, że jednak KTOŚ go czyta i jeszcze to co piszę mu się podoba :)

      Usuń