sobota, 12 października 2013

Love you

Hi!
I see that my blog reads a lot of people who lives in USA. Love you guys ;*

A teraz trochę po polsku. Mam nadzieję, że skoro zamontowałam na moim blogu tłumacza, to coraz więcej osób z innych krajów będzie tu zaglądać :) To miłe, że rzeczywiście ktoś tu wchodzi, bo mam aż 92 wyświetlenia :) Dla mnie to sporo xD

Nie wiem, czy ktoś to czyta, bo nie widzę zbyt wielu komentarzy, ale dzięki i tak :3
Ten blog jest też ważny dla mnie samej. Gdzieś mogę się wreszcie rozpisać xdd

Och, Bruno. za dużo o nim myślę. wy też macie jakieś obsesje? jeśli tak to wiecie jak to jest.. ♥ to takie dziwne, ale nie pozwalam nikomu nazwać tego dziecinnym. Bru jest moją inspiracją, jak i wielu innych ludzi, nawet obecnych gwiazd (cytowałam parę osób co myślą o Brunzie). Nie, nie mam idola dla żadnego swagu, lansu, szpanu... Po prostu wiem, że od tej osoby mogę się wiele nauczyć. Kocham go. Kocham go całego-jego pasję, poczucie humoru... I ta chęć dążenia do celu. Ambicja. Może niektórzy z was nawet nie wiedzą, że Bruno zaczął występować 5 razy tygodniowo w wieku 4 lat. Wtedy stał się sławny na Hawajach. Nie, nie wystąpił w żadnym X-factor, nie wstawił swojego filmiku na youtuba. Zrobił to inaczej, dzięki ciężkiej pracy już od dzieciństwa. Bruno, wiedz, że dla mnie zawsze będziesz niesamowity w każdy calu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz