wtorek, 15 października 2013

Hej, hej, hej - mam pytanie: CZY KTOŚ TU ŻYJE ? XD

Jak wam minął ten wtorkowy dzień? Pocieszająca myśl jest taka, że popojutrze jest już piątek :33 Do mojej klasy doszedł jakiś gość - Wojtek. ogarnijcie to, że będzie teraz 3 Wojtków w naszej klasie. No dobra, są też 3 Julie, ale... :D
Dziś trochę się działo. Więc tak: muszę przyznać, że w naszej szkole dzieje się coś podejrzanego. Odkąd dostajemy codziennie mleko ŁACIATE (xD wiem) kogoś strasznie zaczyna boleć brzuch. Ale nie tak po prostu - tego nie da się wytrzymać! Bolał już mnie i dwie moje przyjaciółki :OO one zostały zwolnione z lekcji, ja nie, bo mnie zaczął boleć już pod koniec zajęć. No i kurczę, nie mam pojęcia co oni tam do niego dorzucają!!! :d ej, nie no serio, to jest dziwne.
A tak to jeszcze Basia wywaliła się z pełną sałatką na plecaki chłopaków z naszej klasy...
Pojawiły się teksty typu:
'Oni jeszcze nie wiedzą...'
'Jak pani spyta co tak śmierdzi to to nie ja' :D
Hm, hm, hm, co jeszcze? A tak. W naszej klasie jest dziewczyna - dość charakterystyczna :D ciągle ma jakieś odpały i... co dziwniejsze - wszyscy ją znają!!! ale serio - wszyscy w szkole do niej podchodzą, zwłaszcza starsze klasy. a dziś na wfie poznali ją jacyś trzej czy czterej gości, którzy mogli mieć z 10 lat :O
Znacie kogoś o nazwisku DUBAS? jestem ciekawa kto jeszcze ją zna :33
to jest po prostu geniuszka -.- dziś po WF ustawiamy się pod szatnią i czekamy na panią z kluczem. no ale pani nie ma... i to bardzo długo - wszyscy zaczynamy o tym gadać, że może pójdźmy do pani itp. i po jakichś 10 minutach stania, moja przyjaciółka Gaba patrzy na Dubas i okazuje się, że... ona ma klucz na szyi -.- myślałyśmy, że ją zabijemy normalnie xDD


No i na rozweselenie wszystkim humorku - najprzystojniejszy BRUNZ



A teraz mam pytanie: ktoś to czyta? proszę, powiedzcie ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz