niedziela, 13 października 2013

Kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam ;3

Hej! Dziś nie będzie mnie przez dłuższy czas, może dopiero wieczorem.

Ach, ten dzień zaczął się perfekcyjnie, bo już od rana usłyszałam w radiu 'The Lazy Song' ♥



Tak naprawdę to dzięki tej piosence poznałam Bruna. Dokładnie pamiętam ten dzień. To było w 4 klasie. Przyszłam do domu mojej najlepszej przyjaciółki, a ona spytała się mnie czy widziałam ten super teledysk Bruno Marsa z małpami. Zdziwiona odpowiedziałam, że nie. Więc Sonia (moja najlepsza przyjaciółka do dziś) mi go pokazała. Bardzo spodobał mi się ten teledysk, pamiętam to. Od tego czasu miałam do Bruna pewien sentyment. Może nie byłam jeszcze Hooliganką, ale bardzo lubiłam go jako wokalistę. Pewnego dnia to się zmieniło i teraz jestem dumna z tego, że mogę się nazywać prawdziwym Polish Hooligan :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz