piątek, 18 października 2013


Ej, nikt nie komentuje? A skąd te wyświetlenia? Kto tu żyje? ;3

Dziś był interesujący dzień ♥ opiszę to ze szczegółami, choć i tak prawdopodobnie nikt tego nie przeczyta, ale KIT Z TYM xD

Rano do wygrania w... RADIU ZEEET (xd) był bilet na koncert mojego Brunza w Berlinie. I... nie wygrałam xD nigdy w czymś takim nie wygrałam :D no ale i tak wysłałam chyba z 5 smsów z mojej komórki i po jednym z komórek moich rodziców <3 Ale... i tak nic z tego nie wyszło ;/ ech, jak ja zazdroszczę tej dziewczynie co wygrała o.o ale dobra, jadąc dalej ;3
Dziś było TYLKO 5 LEKCJI *O* więc się bardzo cieszę, no i jeszcze szliśmy na 8.55 :D po lekcjach razem z Martą, Klaudią i Sonką pojechałyśmy na deptak na Stary Rynek ♥ potem zostałam sama z Sonką i kupiłyśmy takie mega lizaki ♥ Ogólnie kupiłyśmy sobie dziś mrożone jogurty i było świetnie :)) tylko Sonia dwa razy się nimi oblała. A potem spotkałyśmy "MŁODYCH MUZYKANTÓW". a skoro to ja, to się jarałam - bo instrumenty. niestety nie było gitary... był puzon, trąbka.. i coś chyba jeszcze ;) A dzień był świetny.
A tu macie gifa, którego sama zrobiłam - prosto z teledysku 'Gorilla' :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz