sobota, 12 października 2013

Och, tak, właśnie wróciłam z tańców i było super, bo... BYŁA JEGO PIOSENKA ☻ Mojego Brunza *o* Jeju, jak ja się tym jarałam :D Mam nadzieję, że nikt nie słyszał moich pisków przez dość głośną muzykę :)) Hahaha ;3

Niedługo powstanie zupełnie nowy blog o mojej klasie 1D, więc się szykujcie :P i wchodzić mi tam!!
No tak, sobota się rozpoczęła z całkiem spoko pogodą, więc się cieszę ♥ Idziecie w poniedziałek do szkoły? My mamy 'otrzęsiny'. Ech, boję się xD



Gość jest taki uroczy *o* (na końcu powinno być someone*)
Och, Bruno mówi o mnie, bo ja nie mam żadnego 'special someone' ;__; (oprócz niego rzecz jasna)
W ogóle faceci są dziwni. Ale niektórzy mają z nimi akurat szczęście. Tym kimś nie jestem ja :3

Ogólnie chciałabym sprawdzić obecność - bo skąś jest to 47 wyświetleń...
Więc każdy kto zobaczy to zdjęcie niech napiszę komentarz, byłoby mi miło ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz