środa, 9 października 2013

Poznajecie mnie CZ.1

No siema ;3 Co jakiś czas będę wstawiała post z serii: 'Poznajecie mnie'. Może się trochę o mnie dowiecie :D
Więc tym razem powiem co mnie jara i co mnie nie jara :D (tylko proszę, bez hejtów i sami nie uznawajcie tego za hejtowanie waszego własnego stylu, każdy jest inny i naprawdę trzeba to zrozumieć, bo może być na początku trudne xD)

JARA MNIE:
- koszule
jeju, może to dziwne, ale mam taką obsesję na punkcie koszul, zwłaszcza w KRATĘ i tych dżinsowych *o* jeju, serio nie wiem czemu, po prostu... one są moim zdaniem idealne <3

- gitara
tak jakoś mam. po prostu już od dłuższego czasu chciałam nauczyć się grać na gitarze, poprosiłam o nią na gwiazdkę, no i mam *o*
wiedziałam, że w mojej szkole będzie nauka gry na gitarze, także stwierdziłam, że się zapiszę. w wakacje koleżanka nauczyła mnie podstaw i teraz po prostu nie mogę się doczekać aż te lekcje się zaczną, bo cały czas ich nie ma :c najlepsze jest to, że prowadzi je nasz dawny pan od muzyki (z podstawówki), więc jest świetnie ^.^
ogólnie jarają mnie instrumenty! gdyby nie było możliwości z tą gitarą, to.. jeju, poszłabym na fortepian.. Albo nie wiem, na perkusję. to mnie po prostu fascynuje, to jest niesamowite.

- spotykanie ze znajomymi
chyba codziennie mogłabym się spotykać z tymi wspaniałymi ludźmi :D

- fedora
fedora to takie kapelusze jak nosi Bruno :3 strasznie mi się podobają, szczególnie na kimś (bo ja niezbyt fajnie w tym wyglądam - niestety!!), a już szczególnie na Brunie :)

- rysowanie
ej, no, stwierdzam, iż, że RYSOWANIE to jest MEGA rzecz :33

ok, dobra, dosyć, komu chce się to czytać ? o.o

CO MNIE NIE JARA:
- rap, metal
sorki, fani, do mnie nie dociera ta muza i nie daje szczególnej przyjemności w słuchaniu ;/

- ogromne tunele w uszach, grzywki na połowę twarzy (takie malutkie są spoko, proste mi się też podobają), kolczyki w dziwnych miejsach np. w nosie, w języku...
przepraszam, to nie dla mnie


DOBRA, koniec :D nikt tego pewnie nawet nie przeczyta.

i jeszcze muszę coś dodać:
CO MNIE JARA NA MAXA:
- Bruno - on *o* WSPANIAŁY, jeju, jaki on jest idealny <33

2 komentarze:

  1. hahah ja przeczytałam ! :D zdajesz się być spoko ;)) no i kochasz Brunzaa <3

    OdpowiedzUsuń