środa, 23 października 2013

siemaa ;3 dziś dużo się działooo. no ale w skrócie. mieliśmy pierwszą pomoc i takie tam sprawy. no i kurcze - na pewno będę ze sobą nosić rękawiczki i maskę, bo KOMUŚ MOŻE SIĘ COŚ STAĆ :D no dobra, ważniejsze są inne sprawy. mianowicie co się stało PO SZKOLE.
więc ogólnie byłam ja z Gabą. nagle doszła Basia no i się jej pytamy jak się miewają sprawy z jej Patrykiem. i nagle pojawiają się Maks, Patryk i Firlej. Maks z nami został, oni poszli do skate parku obok. potem jakiś gość zwrócił nam uwagę, bo siedzieliśmy na.. takim czymś i zaczął coś mówić o tym, że przez nas może nie być ogrzewania w domach o.O nie wiem na czym takim my siedzieliśmy :P ale kit z tym. Maks nas potem olał, więc poszłyśmy do skate parku. no i przyjechali dwaj bruneci na DESKOROLKACH (nie wspomniałam, że podobają mi się faceci na desce? :D) w KOSZULACH W KRATĘ!!! no to ja podjarana, a Basia mówi, żebym do nich zagadała. no to ja mówię, że nie, bo ogólnie z wyglądu nie byli jacyś ekstra. gdybym była Basią to bym bez wahania to zrobiła, nawet jakby gościu mi się kompletnie nie podobał, no bo sorry - ona podeszła do obcego chłopaka i spytała się go czy będzie z nią chodzić xD ale nieważne. no i ona powiedziała: jak to zrobisz to pocałuję Patryka!
zastanowiłam się chwilę: taki układ mi pasuje, zresztą co mi szkodzi zagadać, a ONA GO POCAŁUJE!!
no więc podeszłam do jednego gościa i powiedziałam mu o zakładzie. niestety Basia to słyszała i krzyknęła, że mam z nim gadać o deskorolkach. stwierdziłam: OK. pogadaliśmy chwilę, ale chyba Basia nie wierzyła w me możliwości i nagle zobaczyłam jak ona zaczyna uciekać. dogoniłam ją i powiedziałam, że teraz jej kolej. Miała 12 minut czasu. Zrobiła to. PUNKTUALNIE. O 16.10 xD Urocze, co nie? :D
potem były tańce i było super jak to tańce. prowadziłam z Sonką młodzieńczy slang gimbusów.
- ej, zioom, co robisz w niedzielę?
- no idę na tańce z tobą, c'nie?
- a no tak, ziomm.
- a co jeszcze robis w sobotę, hę??
- a wiesz... idę do znajomych. będzie niezła bibka.
- nooo, party hard się zapowiada.
- c'nie...?!
xD A miałam wam wypisać fakty o Brunzie :*

Czy wiedzieliście, że jego piosenka "It will rain" pojawiła się w Zmierzchu, pierwszej części podajże?
Bruno chciałby mieć dom w Anglii *o* "Grenade to jego ulubiona piosenka na swojej pierwszej płycie.
a to może już wiecie: jego rodzice poznali się na koncercie. mama była tancerką hula, a ojciec perkusistą. jeśli macie jakieś pytania, a nie mówiłam o tym w faktach o Brunzie, to pytajcie - może znam odpowiedź :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz