środa, 9 października 2013

Na dobry początek

Cześć :) Założyłam tutaj bloga, no i jestem ciekawa co z tego wyniknie :D Haha ;3 Więc może opowiem trochę o sobie?
W sumie nie wiem co szczególnego wam powiedzieć. Jak wskazuje tytuł mojego bloga jestem Hooliganką i to naprawdę wielką *o* Chodzi mi tutaj o ogromną fankę Bruno Marsa, a nie... coś w stylu niegrzecznej dziewczynki xD

Więc od razu ostrzegam - posty będę głównie wstawiać z myślą o nim :) To na pewno zainteresuje wszystkich Hooliganów, ale może i kogoś kto nim nie jest?

Hmm... Co jeszcze. A tak - jeśli posty, to z sensem :3 Tą zasadą będę się tu kierować, więc nie liczcie na codzienny spam zdjęć z dopiskiem "fajne".

Dobra, skoro to początek, to więcej nie będę nic zdradzać Z poważaniem - HOOLIGANKA ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz