czwartek, 24 października 2013

No i stało się. Basia na pierwszej randce. A miałam ją pilnować.

ej, jutro premiera MOONSHINE, a ja nwm o której godzinie ani nic :c
a o Gorilla już pisze na wikipedii, http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_%28Bruno_Mars_song%29 super co? ale tylko po angielsku, bo...

Gorilla to singiel tylko w Stanach... a u nas za to ma być MOOOONSHIIIINEE :D i jutro jest premiera, ale no kurczaki, nie wiem kiedy (napisałam kurczaki?).

Może trochę o blogu - zmieniłam trochę jego wygląd. Jest ankieta, najpopularniejsze posty... No a jeśli chodzi o samo prowadzenie bloga to dopiero się szkolę. nie piszę jakoś świetnie i nie jestem też pewna czy to kogoś interesuje ;3 bardzo zazdroszczę Basi, bo ona po prostu ma talent do pisania czegoś takiego.
zastanawiałam się też nad jeszcze jedną sprawą... na wielu blogach pojawiają się opowiadania. może tu też by takie było? jak sądzicie?

a teraz trochę Brunza ;*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz